Thoughs on the start of blogging

Blogging er ikke nemt bare at starte ud med hvis du er mig. Jeg sidder og bruger en lille uge på at læse om opstart af blogs, analysere mine favoritter, komme med ideer til blog og indlæg-navne og generelt bare google the sh*t out of blogging!

Derfor bliver jeg også helt panisk allerede inden jeg er startet, fordi jeg sidder med så mange informationer, ideer og sketches og jeg aner ikke hvor jeg skal starte. And that’s why this first post is the hardest for me!

Da jeg googlede og samlede informationer stødte jeg på The Blog Beautician som virkelig ved hvad hun laver og som også giver en masser af ideer. Desuden fandt jeg også tonsvis af pins på pinterest som var relevante for mig! Så nu har jeg givet de ideer videre til jer, som også gerne vil starte en blog op.

Jeg håber I vil være med til at følge mig og Arlistic i fremtiden!

Skriv et svar

