BEST DAY EVER!

Yes!! Har fået en kvoteplads til uddannelsen beklædningshåndværker! Er simpelthen bare så glad at jeg slet ikke kan rumme det. Har været så nervøs for hvad jeg skulle lave til sommer hvis jeg ikke kom ind, men nu er den bekymring der ikke mere!

Til jer der ikke ved hvad beklædningshåndværker er, så er det en erhversuddannelse hvor du kan blive assistent i mode-og tekstil-branchen, og du lærer om at sy osv. Det er min store drøm at arbejde indenfor modebranchen så glæder mig helt vildt!

Der er opstart d.10 august i Aarhus så skal lige have fundet et sted at bo i omegnen, men der er jeg allerede søgende så det tager jeg ikke så tungt. Glæder mig endnu mere til sommer nu!

Hvis I vil kan I læse mere om uddannelsen her.

3 thoughts on “BEST DAY EVER!

Skriv et svar

