Lydbog – I hunt killers af Barry Lyga

Jeg fik igår et tilbud om at anmelde I hunt killers nr.3 som udkommer her d.7 juni. Naturligvis sagde jeg ja tak, da jeg elsker at læse. Men da jeg ikke har læst de to forgående vil jeg gerne nå at læse dem før jeg får nr.3.

I hunt killers ligger som lydbog på eReolen.dk hvor du bare skal have et medlemsskab hos et bibliotek for at låne ebøger eller lydbøger.

Lydbogen varer 10 timer, og jeg mangler 3 timer lige nu. Jeg er vild med det jeg har hørt indtil videre! Den er mørk, spændende og fanger virkelig en fuldstændigt. Den har både Jazz’s (hovedpersonen) og morderens perspektiv, det skifter mellem kapitlerne, og jeg elsker det virkeligt! Den er dog ikke kun mørk, den har også lidt humor med og får virkelig tankerne igang.

Jeg anbefaler den i hvert fald til alle jer! Og jeg glæder mig til at dele min fremtidige anmeldelse med jer.

Skriv et svar

