NOTD Summer #1

Hey folkens! Bruger I også neglelak alt for ofte og har en alt for stor samling? Nåh ikke, så det vist kun mig…

Dette design lavede jeg i sidste uge og smed op på min instagram, og jeg tror det er det af mine instragrambilleder jeg har fået flest hearts på.

Designet er lavet med hjælp af et stykke tape, og tapen snuppede hele min neglelak et par gange så det tog et stykke tid at få designet til bare at sidde. Lakkerne er OPI I just can’t cope-acabana, where did Suzi’s man-go? og live.love.carnval. Top og basecoat er fra Catrice og er ultra stay & gel shine trin 1 og 3. Er super tilfreds med de to, og bruger min LED UV-lampe til at speede lakkerne op.

Er det et design I selv kunne finde på at afprøve?

Skriv et svar

